den eviga bergochdalbanan

tjo hopp
nedrans vad mitt huuvd skulle jäklas då. ajajaj i ett dygn nu, skit huvve.
jaja är fortfarande helt knockad över hur bra way out va,. så glad att jag var där att vi bestämde oss för att gå.
dansat till min gamla favvo dänga "shimmy shimmy ya" var väål sisådär 15 när jag gillade den, öst till soundtrack, iggy och LCD och sen totalt blivit överkörd av M.I.A. grym fredag!
lördagen startade jag med kräftlunch och ett gott iskallt vin för att åka in till slottskogen och njuta av radio dept sen bli helt makalöst förälskad i håkan (igen o igen o igen) sen öl till lykke li och dansa arslet av sig till chemical brothers för att avsluta med ett ös till la roux!
fan vad bra de känns! Är skit nöjd.
vart heöt överraskad av vilken stämning de var på la roux, folk dansa och sjöng och de var så nedrans bra allting!
och att får höra galvanize som fösta chemical låt gjorde mig lite galen haha! Håkan tog andan av en och den nya låten han körde var ju sådär extra bra!
nej fan klockers festival, jag ska tillbaka nästa år!
behövde verkligen detta avbrott. är så ledsen för min mamma, de gör sådär jäkla ont så man nästan inte kan andas..
jag vill inte vara olycklig men inser mer o mer att de är en jävla bit tills jag ens kan säga mig vara någorlunda lycklig. vore lättare om man visste, kunde ge svar.
och huvudvärken idag säger allt. de vill sig inte.
pratade med mamma nyss, tårar rinner som jag försöker dölja så hon inte ska höra att jag gråter. måste gör allt för att vara stark för henne där i luren. de som är min mamma även fast de låter som jag pratar med ett litet barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback