måndags nojan är pust väck

som spårvagnsförare slipper du måndagsångesten.
är ledig idag och imorn och jobbar man en måndag ser man fram emot de då de inte blir sen natt och är lugnare på stan då.
så sitter här nu och har ingen kvällsnoja att jag måste lägga mig och sånt skit.
synd bara att de är annat skit man tänker på. all förvirrelse. om jag bara hade rätsida på nåt.
fan
mamma blir inte bättre. varför ska mamma bara må så skit. ingen förtjänar de mer att få må bra.
blir så förbannad. ¨
familjen rasar. den ena lämnar den andra och allt är en jävla soppa.
och sen ska man se på sitt eget och försöka hitta kollen där vilket inte alls går.
är ju röra här med. hur ska jag veta, hur ska jag känna, hur ska jag svara på frågorna.
inte vet jag. vet du vet nån...
och lilla magkänslan är där. jag kan inte trolla bort den. de trodde jag men så lätt var de visst inte.
saknar min lotta nu. fy fan så skönt att hon kommer hem snart.
fan vad jag längtar tills nästa helg, till håkan konserten speciellt. de kommer bli sådär finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback