raj raj

oj så trött jag är. typ jämt
måste vara att allt är så nytt med jobbet, att man spänner sig och stressar.
men går bra att köra iaf. kul att köra tåg :)
hade resenärerna varit lite trevligare hade de vart rätt lugnt.
sen jösses alla frågor man får, svara nog fel på hälften. ojoj
är glad för en sak och de är att jag bestämt mig för att gå på way out west!
ska bli jätte najs! håkan, m.i.a, wu tang, la roux, radio dept, the xx osv, finnemang!
jag grubblar så himla mkt nu. på allt. hm är nog därför jag är tröttast
grubbla är trist o jobbigt men jag kan liksom inte ta mig ur de. de bara är där.
för en vecka sen exakt satt jag och caisa på chez nu och hade de så himla fint
de var en rolig kväll men drinkar, drinkar, drinkar och lite mer drinkar. trevligt sällskap, grym dj och bara sådär extra kul. sen var de väl sådär att gå runt med spårvagnsväskan och ha jobbat hela dagen men haha de vart en liten grej av det. tack fina caijan för att du är sådär himla bra!
sen var de smk två dar efter och man var inte sen att kliva på en vin drink och ställa sig längst fram och dansadansa
var lite plåster på såren då yran ju var hemma och där alla var utom jag. så smk gjorde de sådär som dom alltid gör och jag vart på fin fint humör.
raj raj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback