spårvagns tjat

istället för att skriva en gång i veckan har jag gått till att skriva en gång i månaden visst.
midsommar har precis varit. den jag allra helst om de skulle gå skulle fira i tåsjö. men nono no more av de. annars är de midsommar. fem kampen, falsetten med sångboken och bara den där sköna stämningen.
vart iaf en bra midsommar. vi åt med fina lundbäcks familjen och satt ute och skåla o de var najs. men vi vart inte kvar där på kvällen då vi skulle vidare till dennis på fest. synd bara att festen ville gå ut för blä de ska man ju inte göra på midsommar. men men följde med ändå och svängde lite på dansgolvet. tills jag vart hungrig och gick radiostyrd till sibylla för jag ville ha pärmos haha.
även att jag fällde en tår när higher kom för att jag saknar bushi så mkt. hihi måste sätt sådär ut...
imorn intar jag min femte vecka på utbildningen. har fått fina vänner och både klassen och instruktörerna är klockrena verkligen. sen att man är totalt hjärntvättad av all teori och så är en annan sak. jösses så mkt man ska kunna, alla växlar, alla hållplatser, alla vagnfel, alla säkringar, alla iordningställanden, alla bromsar, alla motor och el grejer, taxan, radion, och osv. och då har jag inte ens börjat köra passagerare ännu.
uppkörning på min födelsedag, känns så nära och jag känner mig inte jätte redo, ojoj.
men återkommer om hur de gick. kanske kuggar mig och får utbildas lite mer :)
en och halv vecka tills man fyller trettio. haha så konstigt, känner mig mer som 25 :P
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback